SaaS offline conversies bijhouden: Informer

Samen met Lester van YesWeTrack hebben we een B2B SaaS s2s tracking oplossing opgezet om de reis van de gebruiker zo goed mogelijk te volgen met 3 grote voordelen

#B2B #SaaS tracking #GA4 #GAds #FB #LinkedIn
number

Gebruikers kunnen zich via informer.nl aanmelden voor een gratis proefperiode van 30 dagen

Hier hebben we een ‘online’ verzoek in de website ‘signup_initiated’ geïmplementeerd naar onze sgtm-container. Het verzoek bevat alle beschikbare cookies op de website waarmee wij de conversie naar verschillende (advertentie)platforms meten. Het verzoek bevat ook een uniek gebruikers-ID. Samen met dat unieke ID hebben we de cookies naar een Firestore-basis geschreven.
case studies image
case studies image
number

Gebruikers kunnen zich via informer.nl aanmelden voor een gratis proefperiode van 30 dagen

Hier hebben we een ‘online’ verzoek in de website ‘signup_initiated’ geïmplementeerd naar onze sgtm-container. Het verzoek bevat alle beschikbare cookies op de website waarmee wij de conversie naar verschillende (advertentie)platforms meten. Het verzoek bevat ook een uniek gebruikers-ID. Samen met dat unieke ID hebben we de cookies naar een Firestore-basis geschreven.
number

Gebruiker gaat van gratis proefperiode naar betaalde gebruiker

Hier wordt hetzelfde principe als #2 gebruikt, maar worden prijs en valuta toegevoegd aan de aanvraag vanuit het CRM.
case studies image

Voordelen

Bewaar cookies wanneer u op de verificatielink klikt
1
Wanneer u op de verificatielink in een e-mail klikt, wordt deze vaak in een andere browser geopend. Ook wordt het vaak op mobiel geopend
Geen GTM-code in uw aanvraag
2
Zo kunt u de laadtijden en potentiële kwetsbaarheden verminderen, waardoor een snellere en veiligere gebruikerservaring wordt gegarandeerd
Cookies verlopen niet
3
We slaan ze op in een Firestore-database (safari beperkt cookies bijvoorbeeld tot zeven dagen, zodat u de gebeurtenis 'Activering voltooid' niet kunt volgen
Meet de volledige trechter
4
Om de volledige trechter op verschillende advertentieplatforms effectief te meten, kunt u het gebruikerstraject volgen, vanaf de eerste aanmelding voor een gratis proefperiode tot het worden van betaalde gebruikers

Meer cases

case studies
Informant
SaaS offline conversies bijhouden: Informer
#SaaS
#Tracking
case studies
Informant
SaaS offline conversies bijhouden: Informer
#SaaS
#Tracking
case studies
Informant
SaaS offline conversies bijhouden: Informer
#SaaS
#Tracking
Laten we praten.
Heb je andere wensen die niet in één van de drie pakketten zitten?

Ook dan kun je een afspraak inplannen om samen het project te bespreken.
Een afspraak maken